piatok 3. februára 2017

Radio love-Recenzia

Ahojte!
Vitajte pri mojom novom článku.
Rozhodla som sa dohnať všetky články, ktoré som mala v pláne napísať. Dúfam, že ich čoskoro napíšem :)
Dnes by som vám chcela napísať recenziu na knížku Radio Love od veľmi sympatickej spisovateľky Ivany Ondriovej.
Tak poďme rovno na tú recenziu!

                                                                                           Radio Love-Ivana Ondriová

Obsah knihy:Láskou skúšaná tridsiatnička July svoju prácu miluje. Moderátorka relácie Radio Love , úspešnej éterovky pre zamilovaných o zamilovaných, radí v partnerských vzťahoch a manželských strastiach i pri hľadaní šťastia. Za svojou prácou však ukrýva presný opak - vlastný žiaľ a sklamanie. 
Náhla zmena nastane, keď do práve vstúpi on - miláčik žien, ozajstný casanova a miestná mediálna hviezda - Andreas Benč. Naštvaná a pod tlakom vedenia pristúpi k vynoveniu relácie, aj keď na chlapov, ako je Benč, je doslova alergická. 
Podarí sa im spoločnými silami navrátiť romantickej relácií jej niekdajší lesk? Dokážu spolu pracovať aj napriek rozdielom?  A napokon...môže vzájomná nevraživosť prerásť aj v niečo iné?

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tak som rada, že som sa konečne dostala k tejto recenzii, pretože už ju plánujem mesiac (šialené, ja viem!). Ide o to, že ma škola zmohla a času bolo veľmi málo. A keď už bol ten čas, tak som radšej dala prednosť čítaniu, pretože mi je to bližšie,
No to je už o inom. Taktiež som rada, že som si ju prečítala. Dôvod je ten, že táto autorka Ivanka, ma veľmi zaujala ako spisovateľka, keď som bola v novembri na besede s ňou. Ako ja som od nej čítala knihy aj predtým, ale tou besedou bola pre mňa ako spisovateľka bližšie. Predsa len, bola to moja prvá beseda so spisovateľkou v živote a nesmierne som si ju užila. Bola to milá beseda, A autorka je tiež veľmi milá.
Ale to je už tiež o inom. Takže začnime radšej normálne recenziou.



To bola prvá kniha, čo som prečítala za tento rok 2017. Myslím, že to bolo veľmi pekné nakopnutie do tohto roku.
Táto kniha ma hneď zaujala tým, že ten námet bol veľmi originálny a kniha ma vôbec nesklamala, pretože námet ma neoklamala. Táto kniha bola originálna.
Hneď od začiatku knihy som bola úplne pohltená a smiala som sa na vtipných scénkach. Bolo to veľmi úsmevne, ako sa s Benčom hlavná postava July provokovala uštipačnými poznámkami.
Mohlo by sa zdať, že to bude o tom istom, že proste osamelá tridsiatnička a blá, blá....Ale  to nie je len o tom. Nechcem tu písať o tom, že to bol nejaký dej, ktorý ešte nikdy u knihy nebol ( myslím anotáciou) , ale svojim spôsobom táto kniha bola originálna.
Páčilo sa mi na tejto knihe, že tam bolo napätie. Nebolo to len učečkaná romantická kniha, bolo to trochu aj také surové by som povedala, veľmi násilné. Nechcem to preháňať, ale bolo to tam trochu cítiť, a preto sa mi to páčilo ešte viacej. Dávalo to knihe taký šmrnc.
Taktiež sa mi páčilo, že tam bola dosť aj rodina. Nebolo to len o July a Benčovi, dosť často tam bola aj mama a  jej problémy, ako sa jej July snaží pomôcť a všetko okolo toho. Bola som potešená aj z jednej veci, ktorá sa stala na konci knihy, a to bola taká, že vzťah July so svojou najlepšou kamarátkou sa tam vykresľoval veľmi reálne a pekne.
Takže musím autorku úprimne pochváliť, pretože táto kniha je najlepšia, čo som od nej čítala. Bola veľmi milá, úsmevná a romantické a vtipné scénky mi vytvorili na tvári veľmi veľký úsmev. Veľakrát sa stalo, že som sa trochu aj nahlas smiala.






               Hodnotím:7/10.

--------------------------------------------------------------------------------------------------
Ďakujem, že ste si prečítali moju recenziu na túto knihu. Ak sa vám páčila, tak mi môžete napísať nejaký komentár, určite sa veľmi poteším.
To je asi všetko....
Tak zatiaľ čaute!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára