pondelok 22. augusta 2016

Tma-Recenzia

Ahojte!
Zdravím vás pri mojom novom článku.
Tak toto je zase recenzia.Dnes vám odrecenzujem knihu Tma od Jozefa Kariku.Od tohto autora som chcela už dosť dlho nejakú knihu prečítať a nakoniec som si prečítala.Dosť ma táto kniha prekvapila,nedalo sa na nu neurobiť recenziu...
Tak poďme na to!


                                                             Tma-Jozef Karika

Zdroj:google
Obsah knihy:Televízný scenárista odchádza na osamelú horskú chatu v Malej Fatre.Chce si oddýchnuť od hektickej práce aj napätého manželstva a vychutnať si pokojnú zimnú atmosféru.Zrazu sa však prihodí čosi nečakané a pobyt sa zmení na desivú nočnú moru.Chata sa stáva väzením,hoci dvere nie sú zamknuté.Začína sa zúfalý boj o prežitie.

------------------------------------------------------------------------
Keď som išla túto knihu čítať,tak som si hovorila,že to asi nebude až tak dobrá kniha,pretože ma málo strán na kriminálku.Hneď ako som začala čítať túto knihu,tak som bola veľmi prekvapená.Od prvej stránky mi behal mráz po chrbte a veľmi som sa bála.
Nechápala som,prečo je táto kniha tak strašidelná a mrazivá,cítila som sa akoby som čítala horror.Na internete som si pozrela,aké žánre má táto kniha a ako žáner tam písalo,že je to aj horror(konkrétne na Martinuse).Takže nakoniec som si dobre tipla.Trošku som sa zhrozila,pretože ja nemám rada horrory,vôbec.Nerobí mi dobre,keď si nejaký pozriem a ešte k tomu,skoro všetky horrory sú príbehom také isté,takže nič originálne,ale späť ku knihe.....

Dej bol rýchly a dynamicky,veľmi zaujímavo  sa to čítalo.Tak svižne.Asi som ešte nečítala knihu,ktorá by sa takto celú dobu čítala,a keď áno,tak si na nu nepamätám.
Tiež sa mi dosť na tejto knihe páčilo,že akoby celý týždeň tam autor do tej knihy dal.Napísal každý jeden deň,čo sa stalo a bolo to ešte tým viac zaujímavejšie.
Miestami som mala pocit,akoby aj ja som videla Tmu, pretože to bolo tak napísané,že som sa cítila,akoby som ja bola na tej chate.Akoby som to ja všetko prežívala.


Postáv tam bolo veľmi málo.Maximálne päť.Ale nevadilo mi to,lebo to,že tam bolo málo postáv tomu dávalo takú mrazivú atmosféru.Páčilo sa mi tiež,že počas čítania tam boli rozhovory s jeho manželkou,tiež to tej knihe dávalo take veľké plus.K tym málo postavám,čo v tej knihe boli,som si nenašla nijaký vztah.Boli pre mna trochu nezaujímavé.


Bol to samorejme neskutočný príbeh,nebol reálný,nemôže sa toto,čo sa stalo v tejto knihe skutočne stať.Je to nereálný príbeh.Myslím si,že táto kniha  by mohla byť sfilmovaná,pretože verím,že ako film by to bol dobrý.


Fakt to bola kniha,ktorú vám neodporúčam čítať večer,alebo keď sa bojíte tak ako ja,pretože to je fakt nechutná,strašídelná a mrazivá kniha.Keď som ju čítala,tak som mala z nej taký nepríjemný pocit.To je veľmi nepríjemná kniha...


Autor tam tiež dobre opisuje jeho pocity strachu,hnevu...Proste všetky pocity.Dávalo to knihe ten správny nádych.


Takže,keď si chcete prečítať niečo mrazivé,strašidelné,proste horror,tak vám tuto knihu odporúčam,určite si ju užijete.Mne sa táto kniha veľmi páčila a môžem ju len odporúčíť!




         
          Hodnotenie:8/10.



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tak to je celá recenzia.Viem,že nie je až tak dlhá,ale neviem,čo mám dalej písať o 231 stranovej knihe.Takže si myslím,že na to,koľko má strán som napísala dosť.
Dúfam,že sa vám moja recenzia páčila a teším sa na vás nabudúce...
Tak zatiaľ čaute!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára