štvrtok 19. mája 2016

Selekcia-Recenzia

Vitajte pri mojom článku.Konečne som rada,že idem písať nejakú recenziu a ešte recenziu na úžasnú knihu.Sama som zo seba prekvapená,že práve Selekcia  bude patriť medzi moje najobľúbenejšie knihy.Nebudem to tu obkecávať.
Poďme rovno na to!

Selekcia-Kiera Cass

Obsah knihy:Pre tridsaťpäť dievčat  je Selekcia životnou šancou.Príležitosť uniknúť svojmu osudu,vstúpiť do okázalého sveta rób a drahých šperkov.Źiť v pálaci a bojovať o úžasného princa Maxona.Pre Americu Signerovú je to však nočná mora.Musí opustiť svoju lásku a odísť z domova.Potom sa zoznámi s princom Maxonom.Postupne začne prehodnocovať všetky svoje dovtedajšie plány - a uvedomí si,že život,ktorý si vysnívala,bledne pri budúcnosti,na ktorú ani nepomyslela.

-----------------------------------------------------------------------<3<3<3

Tie srdiečka som tam dala iba tak,pre srandu a pekný detail :D
Ale späť ku knihe.Myslím,že Selekciu pozná v tejto dobe skoro každý,aj ten,kto veľmi nečíta knihy.Je to populárna kniha,ktorú skoro všetci ľudia milujú,je to veľký Bestseller.Popravde,vôbec som ani nepomyslela,že práve túto knihu by som si kúpila len tak,ale keď som ju už videla,neodolala som kvôli tej krásnej obálke a vysokým hodnoteniam.Vôbec som od tejto knihy veľa nečakala,lebo všetci ju chválili do nebies.Nakoniec je to jedna z najlepších kníh za rok 2016 ,a proste som si túto knihu veľmi obľúbila.
Čakala som akurát od tejto knihy,že to bude úplne presladený romantický román,nič viac.Preto ma aj prekvapilo,že to vôbec tak nebolo.Aj keď to bolo síce trošku sladké,ale primerane sladký príbeh,takže som si ho užila.Zo začiatku to bolo pre mňa až veľmi zaujímavé,lebo takýto typ príbehu som nečítala a bolo to pre mňa niečo zase nové.Túto knihu som prečítala za 2 dni,vážne sa od nej nedalo odtrhnúť,tahá to čitateľa čítať ďalej a ďalej až dokým ju nedočíta,potom vám bude za nou smutno a chcete pokračovanie :D

35 dievčat.Jedna koruna.Sútaž,ktorá zmení ich život.

Kiera Cass má veľmi dobrý štyl písania.To je tiež jeden z dôvodov,prečo som ju tak rýchlo prečítala.Teraz niečo k postavám.
Zo začiatku mi bol veľmi sympatický Aspen,ale časom sa to zhoršovalo až nakoniec mi príde dosť otravný.America je celkom fajn postava,nejak extra ju nemilujem,ale nevadí mi.Noo a teraz niečo ku postave,ktorá ma veľmi milo prekvapila - Maxon.Myslela som si,že to bude namyslený princ a bude Americu len využívať,on je pravý opak toho.Je starostlivý,milý,pozorný a rozumný chlapec,obľúbila som si ho.Tie trošku vedlajšie postavy ma až tak neohúrili,Napríklad Celesta(asi tak sa volá) mi nesadla,lebo vôbec nemám rada takýto typ dievčat.Ku postavám to je všetko,neviem čo o nich ešte napísať.
Záver knihy bol zaujímavý......potrebovalo to pokračovanie,tak som veľmi rada,že to nakoniec má 5 části,aj keď posledná ešte nie je preložená.
Túto knihu si musíte prečítať,nenechajte sa odradiť sladkým cute efektom,čo vám nahovára anotácia.

Hodnotenie:10/10.