streda 13. januára 2016

Nech Sneží-Recenzia

Vitajte pri mojom ďalšom článku.Na Vianoce som dostala od mojej sestry knihu Nech Sneží (veľmi som si tu knihu priala <3),tak som sa rozhodla,že urobím na ňu recenziu.Je to moja prvá kniha,čo som prečítala od tohto spisovateľa (z tretiny ju napísal,ale aj tak to je aj jeho kniha),tak chcem ju odrecenzovať :)
Tak poďme na to!

Nech Sneži-Maureen Johnson,John Green,Lauren Myracle

Obsah Knihy-Na Štedrý večer sa na mestečko Gracetown zosype bohatá snehová nádielka.Zasnežená vianočná krajina je síce hotová idylka,ale všetko s mierou.Pre nezjazdné cesty a metrové záveje kolabuje doprava a kalamita je na svete.Trom mladým ľudom a ich priateľom v okamihu prekazí sviatočné plány a zdá sa,že ich čaká najhoršia noc v živote.Veď kto by chcel namiesto rozbaľovania darčekov uviaznuť vo vlaku bez eletriny,riskovať život kvôli štrnástim upišťaním roztlieskaváčkam či zháňať miniprasiatko v skolabovanom meste?Iba ak by sa katastrofa zmenila na skutočné čaro Vianoc...
Dojímavé,zábavné,čarovné - tri skvelé príbehy od trojice najpredávanejších autorov pre mládež!

-------------------------------------------------------------------------

Jubilein expres-Maureen Johnson
Tento príbeh sa mi veľmi páčil.Bol to dojímavý, romanticky a rodinný príbeh.Hlavne ma na tom príbehu zaujalo to,že hlavná postava(dievča) sa vola Jubilee,to je veľmi zaujímavé meno.Stuart bol vtipný chlapec,preto sa mi aj veľmi zapáčil,mám ho celkom rada.Stuartová sestra bola veľmi roztomilá.Tento príbeh by som si kľudne vedela predstaviť aj ako film,bol dobre premyslený a pekný.Celý tento príbeh má takú Vianočnú náladu(čo aj takú mala mať) hlavne ju mala vtedy,keď Jubilee bola s Stuartom.Veľmi sa mi to páčilo.Už neviem,čo by som k tomu príbehu mohla napísať,ale páčil sa mi.
Tento príbeh dostáva 8/10 :)

Rozstlieskavačský Vianočný zázrak-John Green
                                                                               Úprimne,tento príbeh sa mi páčil najmenej,ale nebol zlý,ale neohúril ma tak.Zo začiatku som tomuto príbehu nedokázala prísť na chuť,ale ku koncu knihy,číže záveru knihy sa mi to začala oveľa viac páčiť.Romantika tam trochu bola (prekvapivé :D),preto sa mi to asi na konci knihy viac páčilo.Už neviem čo vám mám k tomuto príbehu napísať,Bol to taký ani nie zlý,ale ani nie úžasný príbeh,z ktorého by som žasla,ale celkovo sa mi tento príbeh páčil,takže dostáva 6/10.

Svätý patrón prasiat-Lauren Myracle
Tento príbeh sa mi páčil zo všetkých úplne najviac.Bol to krásny,smutný,dojímavý,romantický príbeh.Addie mi neprišla povrchná ani nič také,čo o nej si mysleli niektorí ľudia,že hovorí len o sebe a o svojích útrapách a zabúda na to čo mala spraviť? Lauren Myracle ukázala presný príklad nešťastného človeka.Addie mám veľmi rada ako postavu,úplne som sa do nej vedela vcítiť.Páčilo sa mi,ako tam boli v tomto príbehu opísané myšlienky a smútok čo Addie prežívala.Toto bol tiež typický Vianočný príbeh,ktorý by som rada videla sfilmovaný,lebo je to taký Vianočný,romantický,dojímavý príbeh,ktorý chytí každého za srdce :)
Jeba som až tak nedokázala posúdiť,lebo nebol veľmi v knihe,ale podľa toho,ako ho opisovala Addie,tak mi prišiel celkom zaujímavý...
Celkové hodnotenie tohto príbehu je 9/10.

Tak,to je celá recenzia na túto knihu :)
Ešte by som chcela povedať, že táto kniha a všetky tieto tri príbehy s ňou na seba nadväzovali,takže to bolo ešte lepšie než som čakala.
Tak,to by už bolo všetko.Ďakujem za prečítanie mojej recenzie na túto knihu,budem rada,ak mi v komentároch napíšete, že čí ste túto knihu čítali a ako sa vám páčila.Už sa teším na vás pri mojom ďalšom článku.