streda 18. novembra 2015

Harry Potter 4:a ohnivá čaša-Recenzia

Ahojte!
Vitajte pri mojom ďalšom článku.Tentoraz to bude recenzia na knihu Harry Potter 4:a ohnivá čaša.Kedže včera som túto knihu dočítala a veľmi sa mi ta kniha páčila,rozhodla som sa že je to dobrý nápad :)
Na začiatok to je všetko,poďme rovno na to :)



Harry Potter 4:a ohnivá čaša-J.K.Rowlingová
Obsah Knihy-Harry Potter je znovu na prázdninách u otravných Dursleyovcoch.Chce sa od nich odpútať,a tak sa zúčastní na Svetovom pohári v metlobale spolu s Hermionou,Ronom a Weasleyovcami.Okrem toho sa po sto rokoch na Rokforte pripravuje Trojčarodejnícky turnaj a majú sa na ňom zúčastniť dve ďalšie čarodejnícke školy.Harry aj naďalej túži byť obyčajným štrnásťročným čarodejníkom.Má však smolu,lebo nie je obyčajný - dokonca ani podľa čarodejníckých meradiel.V jeho prípade to môže mať smrteľné dôsledky...


Recenzia:
Myslím,že veľa z vás už videlo Harry Potter ako film,aj ja som videla všetky časti Harry Pottera filmy.Preto som sa rozhodla, že si prečítam aj knihy.Prvé som si prečítala Harry Potter 1:a kameň mudrcov,ktorá sa mi veľmi páčila ,tak som sa rozhodla, že si prečítam aj druhú časť.Harry Potter 2:a tajomná komnata sa mi 
páčila trošku menej,ale stále som si chcela prečítať ďalšie časti.Lenže ja som si tretiu část nepožičiala,tak som si prečítala štvrtú(podľa mňa to nevadí ,lebo ja som videla Harryho Pottera 3 film takže viem čo sa tam stalo),štvrtá čásť bola podľa mňa najlepšia.Tak ako film sa mi najviac páčil 4 tak aj kniha sa mi najviac páčila 4 :)
Vôbec mi nevadilo,že kniha je hrubá 711 strán :D ,ale vážne,nevadilo mi to,lebo dej sa vyvíjal úžasne a neviem si predstaviť žeby táto kniha mala menej strán,to sa nedá.
Veľmi ma bavilo čítať,ako Harry súťaží a tak.Keby som si nepozrela film,asi by som si nemyslela že sa to tak skončí,lebo je to fakt nepredvídateľná kniha.
Tak ideme k postavám.Postavy tam boli celkom fajn,iba niektoré som nemala veľmi v láske,napríklad
Voldemort-jeho nemá rad asi nikto,neznášam ho,najradšej by som mu rozmliaždila jeho škaredú tvár(vlastne,on má vôbec nejakú tvár? :D),úplne som sa naštvala ked mi zabil moju obľúbenejšiú postavu,aj ked som vedela že to tak dopadne(nebudem tu teraz spoilerovat,že koho zabil,nechajte sa prekvapiť).Ďalej som sa ho bála,lebo také veci rozprával,alebo,tak to poviem,štýlom akým rozprával ma strašil,bolo to hrozné.
Rita Skeeterová-radšej sa veľmi nevyjadrujem,bolo mi z nej normálne na vracanie.Vždy ked sa objavila,tak ja už len o bože zase ta Skeeterová...
Na konci som sa pobavila,to čo jej urobila Hermiona ma nesmierne potešilo :D,ale tak,zaslúžila si to ta potvora.
Draco Malfoy-ten mi vadil od začiatku knihy,takže sa k nemu nebudem extrémne vyjadrovať.Len poviem že to je rozmaznané decko (ale to ked ste už čítali knihu alebo videli film,tak  viete :D)

Boli aj viac postáv,ktoré som nemala veľmi v láske,ale napísala som tu len tri,dúfam.že to postačilo :)
Postavy,ktoré som mala rada,no tak napríklad
Cedric Diggory-možno prekvapivé,ale ja som si ho veľmi obľúbila :)
Taký čestný a milý bol.Už neviem čo k nemu napísať aby som vám neprezradila nejaký spoiler,tak k nemu to je všetko.
Sirius Black-On bol úžasný.úprimne,ani neviem prečo som si ho tak obľúbila,možno ked si knihu prečítate,tak pochopite prečo ho mám rada.
Harry Potter-teraz klasika Harry Potter,ale čo už,mala som ho veľmi rada,dosť som si ho obľúbila,takže tak :)
Taktiež,ja som si obľúbila viac postáv ale napísala som tu tri,tiež dúfam že postačilo :D

Knihu som si veľmi užila,prečítala som ju za 10 dní,čo je myslím pre 711 stranovú knihu rýchle čítanie.
J.K.Rowlingová má veľmi dobrý štýl písania,veľmi dobre sa mi to čítalo.Veľa krát sa mi stalo,že som sa pousmiala alebo zasmiala na niektorých scénkach(hlavne kde je Ron,jak inak :D)
napríklad,ked Ronovi kúpila mama Slávnostný habit,Ronova reakcia bola na popukanie :D

"Mami,ty si mi dala Ginnine nové šaty,"povedal Ron a podával jej ich.

Toto,ked som prečítala,som sa v momente začala smiať :D
Tiež som si všimla,že už v štvrtej časti sa začína romantika(ako tak)
Ron a Hermiona sa začínajú zbližovať(romanticky) ,ta fajne :3
Koniec knihy sa mi zdal dobrý,dosť to nadväzuje aby ste si prečítali ďalšiu čast Harryho Pottera,ale tak to má byť a mne sa to tak páčilo.Určite si prečítam aj ďalšiu časť Harryho Pottera,lebo táto kniha bola úžasná :)
Takže tejto knihe dávam 9/10 :)

Táák a sme na konci! Ďakujem za prečítanie môjho článku,dúfam že sa vám páčil,dosť som sa snažila ,dúfam že nevadí že nie je extra dlhý,lebo ja som nechcela niečo prezradiť,nejaký spoiler,preto nie je tak dlhy.Ešte by som chcela povedať,že fotka je pridaná z googlu.
Tak to je na záver všetko,ešte raz ďakujem za prečítanie môjho článku a teším sa na vás pri ďalšom článku.
Tak zatiaľ čaute!

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára